A mai napra több érdekes programot terveztünk. Reggeli után az iskolába indultunk, ahol az igazgató úr várt bennünket, akinek átadtuk ajándékainkat.
IMG_6941 IMG_6931
Az egész délelőttöt ott töltöttük és sok mindent megismertünk az itteni iskolarendszerről, a tanórákról, az iskola felszereltségéről. Látogattunk nyelvi, matematika és kézműves órákat is. A termek szépen díszítettek és tiszták voltak. Kiválóan felszerelt tankonyha, külön szaktanterem a famegmunkáláshoz és külön a fém tárgyak készítéséhez, kerámiaműhely, szabász és varró tanterem, modern tornaterem a tantermeken kívül. Érdekes volt, hogy szinte minden osztályban két pedagógus volt jelen a tanórán, illetve kisebb csoportokban vettek részt a gyerekek a foglalkozásokon.  Külön érdekesség volt, hogy két Magyarországról kitelepült gyerek is tanult az iskolában, velük is beszélgettünk.
IMG_6940 IMG_6961
IMG_6968 IMG_6981
IMG_7022 IMG_7000
Az iskolalátogatás után a Planai felvonóra szálltunk, hogy ezen a napon sem maradjon el a csodás panoráma az Alpok hegycsúcsairól. Igaz ma „csak” 2000 m-es magasságba emelkedtünk, de a látvány itt is nagyon szép volt és soha véget nem érőnek tűnő volt a felvonózás. Mivel ma nem értük el a hóhatárt csodás zöld mezőkön sétáltunk, körülöttünk havas hegycsúcsokkal. A családos túrázókra is gondoltak és esztétikus játszótereket is elhelyeztek a hegyoldalban. Mi is kipróbáltunk néhány játékot.
IMG_7065 IMG_7073

A mai nap harmadik programja a Wilde Wasser megtekintése volt. Ez egy csodás vízesés, melynek vonalát szerpentin ösvényen, fa és fém létrákon lehet követni. A felfelé vezető úton hol a zuhatag jobb, hol a bal partján haladtuk. Egyik oldalról a másikra fa és fém hidakon kellett átmenni. Ennek a helynek a legnagyobb attrakciója a morajló vízzuhatag mellett az 50 hosszú, 25 m-rel a víz fölött kifeszített függőhíd volt.

IMG_7113 IMG_7139
IMG_7114 IMG_7160
IMG_7134 IMG_7103
IMG_7176 IMG_7175

Fáradtan értünk haza, de a sötétkék csapat még összeszedte magát és egy igazán finom vacsorát készített: borsókrém levest, rántott szeletet rizzsel és zöldség körettel. Desszertnek pudingot kaptunk. A mosogatás után még elindultunk egy helyi sétára a településen. Csodás a környék, kár hogy az otthoniak nem láthatják.